Idag fyller Penny 3år och flyttar även till sin nya familj på Mariedal

19.02.2016 14:30
Idag fyller Penny 3år och fick som jag uppfattat henne till sin glädje flytta till Eva och hennes fina familj. Penny visade tydliga teken på att hon ville vara ensam katt och nu får hon äntligen lugn och ro i sin nya familj. Där hon även tidigare provbott i 1 vecka innan hon blev kastrerad. Märkes hur trygg hon blivit hos dem när jag lämnade henne idag, hon sprang direkt in och hämtade en leksak som hon visste var hon skulle hitta. Sen var det bus på schemat. Kändes tråkigt att måsta omplacera henne men även tryggt att hon fick komma till en sån fin familj där hon kommer trivas och bli bortskämd.

 

Mitt katteri har upphört. Hänisar och rekomenderar de uppfödare jag har bland mina länkar.

Bild Gunilla Falk, S*Deltas

 

 

 

    

   

      

 

 

Kontakt

SE*Epigon´s Maria Eriksson
Mårdvägen 81
906 42 Umeå
070-3355883 vuvmia@hotmail.com